Politica de Confidentialitate
Politica
de confidențialitate si de prelucrare a datelor cu caracter personal
1.
Politica prelucrarii datelor cu caracter personal
SC
Adanic Foto IT SRL, având calitatea de administrator, proprietar și autor al
website-ului www.adanic.ro, se angajează să respecte siguranța folosirii
datelor cu caracter personal ale utilizatorilor website-ului în chestiune și să
respecte caracterul privat al acestor date.
Conform
dispozițiilor Regulamentului UE 679/2016 cu privire la protecția datelor cu
caracter personal ce abroga/anulează Legea nr. 677/2001 privitoare la protecția
persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor lor personale și libera lor
circulație, SC Adanic Foto IT SRL se obligă să folosească în condiții sigure și
doar pentru scopurile specificate mai jos, datele personale furnizate de
utilizatorii website-ului specificat.
SC
Adanic Foto IT SRL garantează că datele personale furnizate prin intermediul
site-ului nostru, vor rămâne confidențiale, conform dispozițiilor
Regulamentului UE 679/2016 privitor la protecția datelor personale. Citind
acest document, veți reuși să cunoașteți care sunt drepturile ce vă revin
conform legilor în vigoare. Aceste drepturi, conform cu dipozițiile
Regulamentului UE 679/2016 pentru persoanele inregistrate, la care facem
referire, sunt:
•
Dreptul de opoziție
•
Dreptul de a se adresa justiției
•
Dreptul la informare
•
Dreptul de acces la datele cu caracter personal
•
Dreptul de a interveni asupra datelor de caracter personal
•
Dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale
Puteți
să faceți uz de aceste drepturi prin intermediul adresei electronice a
companiei noastre: office@adanic.ro, sau scriindu-ne pe următoarea adresă
poștală: Str. Armand Calinescu, Nr. 10, Pitesti, Jud. Arges, România. Prin
furnizarea de către dumneavoastră a oricărei informații cu caracter personal,
vom presupune implicit că vă dați acordul ca noi să putem folosi aceste
informații în conformitate cu scopurile menționate mai jos.
Dacă
vreți să modificați datele furnizate ori să le eliminăm din bazele noastre de
date sau să primiți informații suplimentare despre confidențialitatea acestor
date, o puteți face prin intermediul datelor de contact existente pe website-ul
nostru. Pentru a evita ca datele dvs. să fie colectate, atunci vă invităm să nu
le furnizați.
2.
Posibile scopuri ale colectării datelor:
•
oferirea serviciilor pe care le solicitați
•
vânzarea de servicii, ceea ce implică: procese de realizare, dezvoltare și
administrare a acestor vânzări
•
realizarea de cercetări sau studii de piață
•
realizarea de statistici, folosind: nume, prenume, adresa de
domiciliu/reședință, CNP, adresă de email, data și locul nașterii, adresa de
livrare.
•
oferirea de informații suplimentare cu privire la comanda efectuată cu ajutorul
site-ului nostru sau pentru a putea confirma comanda făcută
•
trimiterea de mesaje publicitare și de marketing, precum și de oferte.
•
scopul de a vă manifesta candidatura pentru o poziție în cadrul companiei noastre,
datele fiind gestionate în acest sens de departamenul de Resurse Umane.
•
în următoarele scopuri de marketing: realizarea de reclame, promovarea
serviciilor, realizarea și desfășurarea de campanii promoționale,
trimiterea de newsletter-e (buletine informative), urmărirea proceselor
de vânzare (nume, prenume, data și locul nașterii, email, telefon, adresa de
domiciliu) și a comportamentului cumpărătorului (preferințe, obișnuințe,
comportament)
•
scop probatoriu cu privire la activitățile sus menționate
•
cu scop de arhivare: pentru a ține evidența rezultatelor comerciale
•
cu scopul folosirii acestor date în eventuale procese de judecată
•
arhivarea datelor în acord cu dispozițiile legale Date speciale cum ar fi
CNP-ul sau seria și numărul actului de identitate se supun unor condiții de
prelucare și colectare limitative, în conformitate cu dispozițiile legale
privitoare la acest lucru.
Prin
furnizarea informațiilor dvs., ne permiteți să desfășurăm activitățile de mai
sus, ceea ce duce la oferirea de servicii competente și avantajoase de către
firma SC Adanic Foto IT SRL.
În
condițiile în care nu ne oferiți aceste informații cu caracter personal, există
posibilitatea ca noi să nu vă putem fi de folos în ceea ce dumneavoastră
solicitați.
3.
Cui pot fi dezvăluite datele dumneavoastră cu caracter personal
Având
nevoie să desfășurăm una sau mai multe din activitățile menționate mai sus, SC
Adanic Foto IT SRL poate proceda să dezvăluie datele dvs. personale
următoarelor categorii de destinatari:
-
partenerilor contractuali ai SC Adanic Foto IT SRL (respectând în continuare
aceleași dispoziții legale prevăzute în Regulamentul UE 679/2016)
-
furnizori de servicii de tip marketing, plăți / bancar
-
entități împuternicite, asiguratori
-
autorități publice: Parchet, Poliție, Instanțe Judecătorești, alte organe de
stat abilitate
-
inclusiv dumneavoastră
4.
Securitatea datelor colectate și procesate:
SC
Adanic Foto IT SRL folosește tehnologii și metode de securitate avansate, și se
angajează să respecte politici stricte aplicate salariaților și procedurilor de
lucru, în scopul protejării datelor cu caracter personal ce sunt colectate și
procesate conform legilor în vigoare.
Server-ul
pe care este găzduit website-ul, prin care colectăm datele de caracter
personal, dispune de securitate, atât fizică, cât și la distanță (pe cale
informatică).
5.
Durata prelucrării datelor
Durata
prelucrării datelor cu caracter personal poate să înceteze imediat ce v-ați
manifestat dreptul la opoziție, fapt întărit prin dispozițiile legale ale
Regulamentului UE 679/2016. În mod obișnuit durata de prelucare a datelor din
regim call-center este de 5 ani, dar și această durată este supusă aceluiași
drept de opoziție și astfel, poate prelucrarea datelor poate să înceteze în
momentul exprimării dreptului de opoziției.
O
situație specială este când SC Adanic Foto IT SRL poate să refuze manifestarea
dreptului de opoziție al consumatorului, fiind susținut de motive probatorii.
Stocarea
se poate realiza pe o perioadă îndelungată de timp pe temeiuri de:
-
arhivare
-
realizare statistici
-
îmbunătățire serviciilor
-
administrare conturilor clienților
-
cercetări / studii de piață
6.
Drepturile utilizatorilor
Accesul
Puteți
să ne cereți:
-
să confirmăm dacă vă prelucrăm datele cu caracter personal;
-
să vă punem la dispoziție o copie a acestor date;
-
să vă oferim alte informații despre datele dvs. cu caracter personal, cum ar fi
datele pe care le avem, la ce le folosim, cui i le divulgăm, dacă le transferăm
în străinătate și cum le protejăm, cât timp le păstrăm, ce drepturi aveți, cum
puteți face o plângere, de unde am obținut datele dvs., în măsura în care
informațiile nu v-au fost deja furnizate prin această informare.
Rectificarea
Ne
puteți cere să rectificăm sau să completăm datele dvs cu caracter personal
inexacte sau incomplete.
Este
posibil să încercăm să verificăm exactitatea datelor înainte de rectificarea
acestora.
Ștergerea
datelor
Ne
puteți cere să vă ștergem datele cu caracter personal, dar numai în cazul în
care:
-
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate;
sau
-
v-ați retras consimțământul (în cazul în care prelucrarea datelor se baza pe
consimțământ); sau
-
dați curs unui drept legal de a vă opune; sau
-
acestea au fost prelucrate ilegal; sau
-
ne revine o obligație legală în acest sens.
Nu
avem obligația de a ne conforma solicitării dvs. de ștergere a datelor dvs. cu
caracter personal în cazul în care prelucrarea datelor dvs. cu caracter
personal este necesară:
-
pentru respectarea unei obligații legale; sau
-
pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță.
Există
anumite alte circumstanțe în care nu suntem obligați să respectăm solicitarea
dvs. de ștergere a datelor, deși acestea două sunt cele mai probabile circumstanțe
în care v-am putea refuza această solicitare
Sa
aveti in vedere ca,
inaintea exercitarii acestui drept, sa va descarcati din contul adanic.ro si sa
va salvati toate documentele aferente comenzilor efectuate de la adanic.ro,
indiferent daca facturarea s-a efectuat catre dvs sau catre o alta persoana
fizica sau juridica (cum ar fi: facturile, certificatele de garantie). In cazul
in care nu efectuati acest demers inainte de a va exercita dreptul de stergere,
veti pierde toate aceste documente iar adanic.ro va fi in imposibilitate de a
vi le pune la dispozitie, dupa caz, deoarece procesul de stergere a datelor,
respectiv a contului adanic.ro, cu toate datele si documentele aferente
acestuia, este un proces ireversibil.
Restricționarea
prelucrării datelor
Ne
puteți cere să restricționăm prelucrarea datelor cu caracter personal, dar
numai în cazul în care:
-
acuratețea lor este contestată (a se vedea secțiunea de rectificare), pentru a
ne permite să verificăm acuratețea acestora; sau
-
prelucrarea este ilegală, dar nu doriți ca datele să fie șterse; sau
-
acestea nu mai sunt necesare pentru scopurile pentru care au fost colectate,
dar dvs aveți nevoie de ele pentru a constata, a exercita sau a apăra un drept
în instanță; sau
- v-ați exercitat
dreptul de a vă opune, iar verificarea dacă drepturile noastre prevalează este
în desfășurare.
Putem continua să folosim datele dvs. cu caracter personal în urma unei
solicitări de restricționare, în cazul în care:
- avem consimțământul dvs.; sau
- pentru a constata, exercita sau asigura apărarea unui drept în instanță; sau
- pentru a proteja drepturile Interlink.ro sau ale altei persoane fizice sau
juridice.
Portabilitatea
datelor
Ne puteți cere să vă
furnizăm datele cu caracter personal într-un format structurat, utilizat în mod
curent și care poate fi citit automat, sau puteți solicita ca acesta să fie
„portat” direct către un alt operator de date, dar în fiecare caz numai dacă:
- prelucrarea se bazează pe consimțământul dvs. sau pe încheierea sau
executarea unui contract cu dvs; și
- prelucrarea se face prin mijloace automate.
Opoziția
Vă puteți opune în orice
moment, din motive legate de situația particulară în care vă aflați,
prelucrării datelor dvs. cu caracter personal în temeiul interesului nostru
legitim, în cazul în care considerați că drepturile și libertățile dvs.
fundamentale prevalează față de acest interes.
De asemenea, vă puteți opune oricând prelucrării datelor dvs. în scop de
marketing direct (inclusiv crearea de profiluri), fără a invoca vreun motiv,
caz în care vom înceta în cel mai scurt timp posibil această prelucrare.
Luarea de decizii
automate
Puteți cere să nu faceți
obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, dar numai atunci
când decizia respectivă:
- produce efecte juridice cu privire la dvs.; sau
- vă afectează în alt mod similar și într-o măsură semnificativă.
Acest drept nu se aplică în cazul în care decizia la care s-a ajuns în urma
luării automate a deciziilor:
- ne este necesară pentru a încheia sau a derula un contract cu dvs.;
- este autorizată prin lege și există garanții adecvate pentru drepturile și
libertățile dvs.; sau
- se bazează pe consimțământul dvs. explicit.
Plângeri